دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم
آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Babak Jahanbakhsh Faramoosh Kardam
ترانه . آهنگ : بابک جهانبخش | گیتار : مسعود همایونی

تنظیم : انوشیروان تقوی | میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

اینقده درد تو دلم دارم اینقده غم تو صدامه اینقده حرفه نگفته که عمری مرده رو لبامه
اینقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم تو آتیشه دروغایه تو عمرمو سوزوندم
بعد تو آتیشه تو قلبمو خاموش کردم
هر کی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

شعر آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

چقده تو دلم آشوبه تو که حالت خوبه قلبم هر ثانیه عشقت رو تو سینم میکوبه

چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی زدی راحت زیره حرفات عزیزم بد کردی
بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم هر کی هر حرفی دلش خواست

زد فقط گوش کردم

گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم

من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم , من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم